reklama

Už je to tu!

Moja sestra Deniska sa dnes vydáva. Od rána sa chystá na svoj veľký deň. Už len pár hodín bude Slušná a potom si bude musieť začať zvykať na nové priezvisko...

Písmo: A- | A+
Vyzerá to, ze nevesta je uz ready.
Vyzerá to, ze nevesta je uz ready. 

01:00 Obaľujem rezne, dochucujem zemiakový šalát s majonézou. Človek by nepovedal, že mi to bude tak dlho trvať - veď som v kuchyni už štyri hodiny!

08:00 Spolubývajúca odchádza do mesta po kvety na svadobnú kyticu. Tak že by predsa dnes bola svadba mojej sestry? Nechce sa mi ani veriť...

10:00 Načim by mi bolo urobiť doma aspoň trochu urobiť poriadok, ale namiesto toho sa hrám na skrývačku s metlou. Dlho vyhrávala - ľahla si za skriňu... 

12:00 Už mám doma obe moje sestry - nevestu Denisu i Sašku, ktorá prišla ráno vlakom z Trnavy. Chystáme sa na deň D. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

13:00 Vyprážam rezne, varím ryžu, popri tom popíjame s prícházajúcimi hosťami šampanské. Adrenalín a nálada stúpa. 

14:00 "Najedz sa, máme jedla ako na svadbe," dnes toto heslo platí do slova a do písmena. Lenže všetci sme už takí plní, že už nie sme schopní pustiť sa ani do mís obložených chlebíčkami...

15:00 Sestru Denisu práve obliekli do svadobných šiat, okrem tejto tortúry má za sebou niekoľkohodinové líčenie a momentálne čakáme na príchod ženícha. Kto vie, či Jano príde...

16:00 Jej budúci manžel je tu! Zatiaľ má iba jeden problém - nevedel si uviazať kravatu, tak si ju priniesol vo vrecku saka - robím čo môžem - tiež už som vyšiel z cviku...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

17:00 "Beriete si tú prítomnú - prítomného?" Áno, Áno... A je to! Fakt je to na úrade taká formalita, že ani slzička v oku sa nestihne zalesknúť...

18:00 Zúčastňujem sa protestného zhromaždenia pred reštauráciou, kde sa má konať svadobná hostina. Chýbajú nám totiž mladomanželia - išli odviesť domov našu starú mamu, ktorá sa necítila najlepšie...

19:00 Obžerstvo pokračuje. Predjedlo, polievka, kuracie mäso, hovädzie, ryža, krokety v tanieri a vďaka šikovnému čašníkovi aj na kamošovom pleci... To sa hádam ani nedá zjesť - nedá...

20:00 Zákusky a torta - to je fakt už priveľa aj na takého jedáka, ako som ja. Ale sestra sa vydáva maximálne dva či tri krát za život - ja však verím, že tá moja len raz a naozaj šťastne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

21:00 Už vládzeme len piť víno a nastal čas na tri vtipné variácie na tému: Koza. Neverili by ste, koľko významov vlastne v slovenčine má toto slovo...

22:00 Som doma a môj švagor išiel s mojou sestrou stráviť noc do hotela.... To je ale nápad - zobrať si na izbu manželku :o) 

Roman Slušný

Roman Slušný

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Píšem, lebo ma to baví. Som autorom knihy Karol Duchoň - Muž s veľkým srdcom a publikácií Nezostalo po nich ticho I a II. Pracoval som ako novinár, momentálne sa venujem podpore slovenskej vážnej a populárnej hudby a výtvarného umenia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu