reklama

Ako Daniel Krajcer urobil zo seba egocentrického exota...

V piatok 19. apríla 2013 zažije Bratislava koncert americkej speváčky Beyoncé. V sále bude určite prítomná celá slovenská smotánka, vrátane poslanca NR SR Daniela Krajcera (SaS), ktorého priateľka bude mať v ten deň 40. narodeniny a preto sa bývalý minister kultúry rozhodol, že jej zariadi k jubileu nevšedný darček. Jeho predstava bola taká, že by jej mohla slávna Beyoncé zablahoželať priamo z pódia. A tak Dano nelenil a zatelefonoval kamarátke Kataríne z agentúry, ktorá koncert organizuje, aby túto požiadavku, vhodnú skôr do relácie Modré z neba, vybavil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (173)
Obrázok blogu

Katka sa o svoju najnovšiu skúsenosť s Danielom Krajcerom podelila s priateľmi na Facebooku a dovolím si jej zážitok zreprodukovať:

„Dnes o 16:15 sedíme na stretnutí s pánom, úžasným človekom, otcom 6-tich deti vrátane 17-ročného dievčatka, ktoré trpí osteosarkómom (rakovinou kostí). Anička sa lieči na detskej onkológii už veľa rokov, žiaľ neúspešne. Jej stav sa naopak zhoršil a metastázy napadli aj srdce a pľúca. Prepustili ju domov s tým, že už jej nevedia pomôcť a z medicínskeho hľadiska nemá veľa pozitívnych prognóz. Riešili sme ako Aničke splniť sen, keďže Beyoncé zbožňuje už dlhé roky. Bez zaváhania sme Aničku aj s ďalšími deťmi z onkológie zaradili do VIP-lóže. Na tomto stretnutí sme chceli s Aničkiným otcom dohodnút detaily, aby sme jej ten deň mohli urobiť dokonalým po všetkých stránkach. Ako tak sedíme, zvoní telefón (už 25 krát to isté číslo a meno) a tak sme ho napokon zdvihli, aby sa dotyčnému vysvetlilo, že teraz nie je priestor, keďže sme na stretnutí. Na druhej strane bol Danko Krajcer.“

D.K.: „Ahoj, volám, lebo potrebujem malú službičku. Vieš, vy máte 19. apríla koncert Beyoncé a moja priateľka má práve v ten den 40-te narodeniny..."

MY : „Ahoj, vieš čo, zavolajme si inokedy, máme stretnutie s jedným pánom, otcom dievčatka s veľmi vážnym onkologickým ochorením v poslednom štádiu a riešime pre ňu a jej spolupacientov z onkológie miesta a bezpečnosť atď... Takže si zavolajme budúci týždeň.“

Skok do reči z druhej strany:

D.K.: „Hmm...to už tak býva nooo smutné. Vieš, ale keby si manažmentu Beyoncé povedala, že bývalý minister kultúry SR a jeho priateľka budú na koncerte a že by potrebovali takú maličkosť. Len aby Beyoncé z pódia zablahoželala mojej priateľke k tej 40-tke. Toľko predsa vieš urobiť, no nie? :)“

MY : Zástava tepu, strata reči a mozgových funkcií na pár dlhých sekúnd a následne stlačenie červeného tlačítka na mobile.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Nechcem nikoho uraziť, ani daného občana kritizovať a zosmiešňovať. Opakovane sa mi len potvrdzuje, prečo to na tejto planétke ide z kopca. Z bežných občanov s priemerným až podpriemerným IQ (už vôbec nehovorím o EQ) sa stávaju celebritky, politici a vysoko postavení činitelia sa snažia svojmu egu a celému svetu dokázať svoju bohorovnosť. Freud by sa na Vás Mr. Krajcer vyšantil jedna radosť a na vsetkých podobných tiež. Ak si ma po tomto príspevku vymaže z priateľov zopár ľudí, neurazím sa, ba priam to uvítam. Nerobili sme ústupky a službičky podobného dementného typu vyše 15 rokov a nebudeme ich robiť ani teraz! S tými, ktorých to urazilo alebo pohoršilo sa rada rozlúčim a ostatní milí priatelia vedzte, že je absolútne zbytočné sa pohoršovať a hnevať na systém a životnú úroveň. Takýto egocentrickí exoti (väčšina s rozsahom väčších rozmerov) vedú tento svet dolu vodou závratnou rýchlosťou a my s tým nič neurobíme. A preto odporúčam prijať fakty a začať žiť naplno bez očakávaní, že nastane progres. Tešme sa z toho, že sme zdraví.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neodpustím si ešte maličkosť na záver:
„Takže Danko. Ak by sme išli čisto teoreticky iba podľa "akcia=reakcia" tak vylieč deti na onkologickom oddelení a ja ti vybavím, že ti Beyoncé zaspieva bárs aj u teba v obývačke.“

P.S. Približne hodinu po zverejnení tohto textu mi zatelefonoval Daniel Krajcer, ktorý bol evidentne dosť nepríjemne prekvapený z medializácie celej záležitosti a požiadal ma, aby som blog stiahol. Napokon sme sa dohodli, že zverejním jeho stanovisko k vzniknutej situácii. Tu je: "Moja bývalá priateľka oslavuje v týchto dňoch jubileum a preto som jej zakúpil dve vstupenky na koncert jej obľúbenej speváčky Beyoncé a následne kontaktoval svoju niekoľkoročnú známu Valériu Mudríkovú, aby som sa jej opýtal na možnosť uskutočniť zo strany speváčky toto narodeninové prekvapenie. Sám som to považoval za požiadavku akoby z inej planéty, ale bol som motivovaný snahou urobiť radosť blízkemu človeku. Keď mi Valika vysvetlila, s akými problémami momentálne zápasia pri zabezpečovaní účasti onkologického dievčatka na spomínanom koncerte, tak som okamžite reagoval, že to samozrejme chápem a viem, aké sú v živote priority. Uvedomujem si, že pre človeka nie je nič dôležitejšie ako jeho zdravie."

Roman Slušný

Roman Slušný

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Píšem, lebo ma to baví. Som autorom knihy Karol Duchoň - Muž s veľkým srdcom a publikácií Nezostalo po nich ticho I a II. Pracoval som ako novinár, momentálne sa venujem podpore slovenskej vážnej a populárnej hudby a výtvarného umenia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu