reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Slušný

Roman Slušný

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Píšem, lebo ma to baví. Som autorom knihy Karol Duchoň - Muž s veľkým srdcom a publikácií Nezostalo po nich ticho I a II. Pracoval som ako novinár, momentálne sa venujem podpore slovenskej vážnej a populárnej hudby a výtvarného umenia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Toto asi ani Fico s Gašparovičom nečakali!

Roman Slušný

Toto asi ani Fico s Gašparovičom nečakali!

O tom, že vláda SR v stredu schváli návrh rozpočet na budúci rok, asi nebolo najmenších pochybností, ale s tým, že naša futbalová reprezentácia v ten istý deň vyhrá v kvalifikácii na majstrovstvá sveta nad favorizovaným Poľskom, sa asi nedalo počítať ani v tom najoptimistickejšom sne. Lenže pritom bolo všetko už vopred jasné...

  • 16. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Už je to tu!

Roman Slušný

Už je to tu!

Moja sestra Deniska sa dnes vydáva. Od rána sa chystá na svoj veľký deň. Už len pár hodín bude Slušná a potom si bude musieť začať zvykať na nové priezvisko...

  • 11. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Kto by nechcel poznať odpovede na všetky otázky?

Roman Slušný

Kto by nechcel poznať odpovede na všetky otázky?

Uprostred jari som sa zoznámil so zaujímavým dievčaťom. Mala 20 rokov a vyzerala bohovsky. Hneď na našom prvom stretnutí sa mi priznala, že má nevšedné záľuby či skôr schopnosti. Od malička sa zaoberala numerológiou a aktuálne sa živila tým, že ľudom predpovedala budúcnosť z tarotových kariet. Nakoľko ma vždy fascinovali tieto veci medzi nebom a zemou a často som sa zamýšľal nad tým, čo je to vlastne osud, alebo aký vplyv má Boh na nás – hriešnikov a podobnými vecami, tak som s jej súhlasom zapol diktafón a urobil s ňou jeden z najzvláštnejších a najpôsobivejších rozhovorov svojho života. Trval viac než štyri hodiny a pamätám sa, že som mal počas neho jeden veľmi intenzívny pocit - prial som si, aby ten náš dialóg nikdy neskončil...

  • 29. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Prečo pri pesničkách ožívajú len spomienky?

Roman Slušný

Prečo pri pesničkách ožívajú len spomienky?

Cez predlžený veľkonočný víkend som sa niečo hľadal v pracovnom stole a našiel som škatuľku, v ktorej som mal uložené oznámenia o stužkovej od rôznych svojich kamarátov a kamarátok. A tak som postupne jedno po druhom bral do ruky a začal si na tých ľudí spomínať...

  • 28. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Dnes je u mňa Dr. House a zajtra príde Dr. Fico!

Roman Slušný

Dnes je u mňa Dr. House a zajtra príde Dr. Fico!

„Nemusíte sa o mňa báť. Už nie som doma sama. Teraz u mňa býva ten americký lekár, čo robí tuná v nemocnici,“ zahlásila mi do telefónu 82-ročná sestra mojej nebohej babičky, ktorá žije v Brezne a nikto jej nepovie inak než Boba. Najskôr som vôbec netušil, o kom to hovorí, ale keď mi povedala, že jeho fotografia je na titulnej stránke najnovšieho TV programu, tak som začal šípiť, že to asi nie je úplne v poriadku a báť sa o ňu práveže musíme...

  • 17. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Valentínska otázka: Máte čas na priateľov?

Roman Slušný

Valentínska otázka: Máte čas na priateľov?

Nemám čas. Veta, ktorú hovoríme a počúvame skoro každý deň. Občas ako najčastejšiu výhovorku, ktorú ľudia používajú, keď sa im nechce niečo robiť, niekam chodiť, prípadne s niekým stretnúť. Otázka dňa, ktorá zaznela aj v kultovom filme Matrix, ale nestráca aktuálnosť ani v našom reálnom svete, znie: A ako by sme mohli voľný čas mať, keď si ho nevieme sami urobiť? V nasledujúcich riadkoch sa pokúsiť sformulovať odpoveď na túto skôr rečnícku otázku...

  • 13. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 539x
  • 14
Aký má blog dosah alebo zázraky sa dejú...

Roman Slušný

Aký má blog dosah alebo zázraky sa dejú...

Pred niekoľkými dňami som písal na svoj blog článoček o Anjelovi, ktorého som stretol na zástavke MHD na Miletičovej ulici. Mnohí z čitateľov mi vraveli, že očakávali trochu inú pointu - minimálne takú, že som spoznal ženu svojich snov a možno boli aj trochu sklamaní, keď zistili, že vlastne išlo o kolegu a kamaráta Vlada (mimochodom včera mu po týždni konečne naskočil hlas). Nie však o tom by som chcel písať, ale o zázraku, ktorý sa dnes ráno naozaj stal...

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Už viem, prečo som v to ráno stretol Anjela...

Roman Slušný

Už viem, prečo som v to ráno stretol Anjela...

Na zástavke trolejbusu na Miletičovej ulici trávim každé ráno niekoľko minút. Najskôr skontrolujem, či je ešte stále strhnutý cestovný poriadok, alebo nebodaj si to už všimol niekto z Dopravného podniku (napríklad Záhradník) a zariadil nápravu. Ale keďže ten chodí asi len autom, rovnako ako všetci kompetentní a nie mestskou hromadnou dopravou (veď kto z nich by riskoval jazdu Solarisom?), tak bolo všetko po starom. Obyčajne si chvíle čakania krátim čítaním obedového menu krasopisne napísanom na čiernej tabuli pred priľahlou reštauráciou, ale v ten deň som zbadal na zástavke Anjela. Viem, že mi asi neveríte, ale bolo to tak...

  • 3. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Môj blog ako darček k narodeninám

Roman Slušný

Môj blog ako darček k narodeninám

Konečne! Od čias odvážneho Tomáša Holetza nebol na smečkárskom blogu žiaden novinár z Nového Casu, ktorý by chcel vyjadriť slobodný názor na svet okolo seba a články typu: šéfredaktorovi Nového času som chcel rozbiť hubu! Nič proti bulváru, ved on ma živí, ale mám pocit, že nič nie je čierne ani biele, dokonca ani čierno-biele, ale niečo medzi tým, len dúfam, že to nebude sivé, alebo nebodaj šedé...

  • 30. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu